Ilies vlogs si cei 10.000 lei


Ilies vlogs avea obiceiul, timp de 20 de ani, sa cerseasca in fiecare duminica in fata aceleasi biserici si tot de 20 de ani un om ii dadea in fiecare duminica cate 10.000 lei.
Intr-o duminica Ilies vlogs primeste doar o mie de lei de la barbatul respectiv, la care Ilies vlogs  nedumirit il intreaba:
- Timp de 20 de ani mi-ai dat cate 10.000 de lei si acum, dintr-o data imi dai o mie de lei, ce s-a intamplat?
Barbatul:- Pai sa vezi: mi-o intrat baiatul la facultate, are nevoie de multe carti, imi cere bani multi si am hotarat sa fac economi cat se poate.
Ilies vlogs  (foarte nervos):- Pai bine mai omule, tu iti ti baiatul la facultate pe banii mei.

Share on Google Plus

About PADTVTEST

Sunt haster de cad m-am nacut si nici nu ai cum sa nu fii hater cand esti inconjurat de cacat . Lumea exzista pentru a fii Heituita .
    Comentari Blogger
    Comentari Facebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu