The Lnik si Al Capone



The Link  aude de intalnirea celor mai bogati gangsteri de prin toate zonele si se hotaraste sa se duca si el.Ajunge in America si unul dintre cei mai bogati shtabi tip Al Capone il intreaba:
– Dar tu ce cauti aici mah
– Pey am auzit ca se intalnesc cei mai bogati oameni si m-am gandit sa vin si eu, raspunde TheLink.
– Mah tu ai vila cu doua etaje ca mine?
– Nu!
– Ai mercedes ca mine?
– Nu!
– Ai lant de aur invartit de trei ori la gat ca mine?
– Nu!
– Pai vezi? Nu ai ce cauta aici, asa ca hai du-te la tine acasa.
Vine TheLink nervos acasa si-si striga sluga:
– Ioane, Ioane vino-n’coa mah odata f….g….m….!
– Ce e sefu’, vine Ion tremurand.
– Mah, darama ultimele doua etaje la vila, vinde elicopterul si ia mercedes si arunca cainele ca lantul il iau eu!
Share on Google Plus

About PADTVTEST

Sunt haster de cad m-am nacut si nici nu ai cum sa nu fii hater cand esti inconjurat de cacat . Lumea exzista pentru a fii Heituita .
    Comentari Blogger
    Comentari Facebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu