TheLink e Bogat




Doi bogati vorbeau :
-Eu am cele mai multe bogatii : iahturi , avioane private !
-Eu am masini scumpe , insule private , femei !
Vine TheLink care aude discutia :
-Dati-mi si mie un leu ca voi aveti bani!!!!
-Nu iti dam nimic !
-Voi nu vreti sa-mi dati nimic pentru ca sunt mai bogat de cat voi !
-Ce ma , tu nu te uiti in oglinda la hainele tale si la fata ta !
-A......pai astea sunt hainele de servici !
-Si ce bogatii ai tu ma  TheLink !
-Stiti insula aia mare de langa voi? E a mea ! Si vaporul acela de croaziera de langa iahturile voastre ? Este tot al meu ! Si ati vazut Bugatiul Veiron care se plimba pe aici ?
Ala e tot al meu! Si...
-Bine am inteles ! Da avion n-ai !
-Ba da ! Doar ca a cazut pe piticaniile voastre de avioane !
Share on Google Plus

About PADTVTEST

Sunt haster de cad m-am nacut si nici nu ai cum sa nu fii hater cand esti inconjurat de cacat . Lumea exzista pentru a fii Heituita .
    Comentari Blogger
    Comentari Facebook

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu